Obsługa techniczna helikopterów

Obsługa techniczna helikopterów to szeroki zakres specjalistycznych działań. Maszyny wymagają tego, by kontrolować stan zużycia konkretnych podzespołów, badać stopień zniszczenia powłok zewnętrznych, czy dokonywać bieżących napraw, gdy pojawi się konkretna usterka. Truizmem byłoby rzec, iż od regularnych przeglądów, badań oraz napraw zależy bezpieczeństwo nie tylko pilota, ale też życie i zdrowie dziesiątek innych osób. Wszyscy dysponujemy przecież wyobraźnią na tyle rozwiniętą, by umieć przewidzieć skutki katastrofy w ruchu powietrznym. Warto dodać, że obsługa techniczna helikopterów to przede wszystkim określona gama konkretnych, wymuszonych przepisami procedur.

Certyfikat PL.145.107 uprawnia nas do obsługi zarówno bazowej jak i liniowej śmigłowców:

  • Bell 206
  • Bell 407
  • Bell 427
  • Bell 429
  • Bell 505
  • Robinson R44
  • Robinson R66

 

Obsługa techniczna śmigłowców – stacja AMO

Obsługa techniczna śmigłowców jest przez nas prowadzona w oparciu o niezbędne uprawnienia. Nasze zaplecze serwisowe oraz naprawcze określane jest mianem Approved Maintenance Organization (AMO), co oznacza, że jesteśmy Zatwierdzoną Stacją Obsługi. Wysoką jakość świadczonych usług zawdzięczamy bogatemu doświadczeniu, świetnemu wykształceniu oraz wzorowo wyposażonemu zapleczu technicznemu. Jeśli więc poszukują Państwo autoryzowanego punktu obsługi technicznej śmigłowców, serdecznie zapraszamy już dziś!

Bazowa i liniowa obsługa śmigłowców

Bazowa i liniowa obsługa śmigłowców to dwa kluczowe elementy utrzymania tych maszyn w pełnej gotowości operacyjnej. Bazowa obsługa śmigłowców obejmuje przeglądy okresowe, które są przeprowadzane po określonym czasie użytkowania lub liczbie lotów. Te przeglądy są szczegółowe i mogą obejmować wymianę części, naprawy strukturalne, a nawet remonty silników. Z drugiej strony, liniowa obsługa śmigłowców to bieżące czynności konserwacyjne, które są wykonywane przed i po każdym locie. Te czynności mogą obejmować sprawdzanie poziomu oleju, kontrolę ciśnienia w oponach, sprawdzanie stanu śmigieł i innych kluczowych elementów maszyny. Obie te formy obsługi są niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa i efektywności operacyjnej śmigłowców. Bez nich, ryzyko awarii i wypadków byłoby znacznie większe.